Digitaal archief voor advocatenkantoren
Als advocatenkantoor ben je gebonden aan een strikte bewaarplicht voor dossiers. Het gevolg: het archief wordt snel overvol. Met een digitaal archief bespaar je ruimte, vind je snel de juiste documenten en staan alle documenten op een veilige plek.
Voordelen digitaal archief
- Geen fysieke opslag nodig
- Efficiënter werken
- 24/7 en overal toegankelijk
- Beveiligd tegen schade en diefstal
Waarom een digitaal archief voor advocatuur?
Originele documenten, kopieën, bewijsstukken, brieven, e-mails. Als advocatenkantoor krijg je dagelijks een grote hoeveelheid aan documenten binnen. En door de strikte bewaarplicht worden de archiefkasten alleen maar voller. Het archief neemt veel ruimte in beslag en werknemers zijn lang bezig met documenten zoeken.
Dat kan efficiënter.
In een digitaal archief staan alle documenten op één overzichtelijke en veilige plek. Hierdoor vind je snel de juiste documenten. En al die lege archiefkasten kunnen ruimte maken voor bijvoorbeeld nieuwe werkplekken.
Voordelen digitaal archief
- Geen fysieke opslag meer nodig
- Efficiënter werken
- Beveiligd tegen schade en diefstal
- 24/7 en overal toegankelijk
3 opleveringsmogelijkheden
Wanneer het archief is gescand, kies je zelf hoe de digitale bestanden aangeleverd worden. Archeio biedt 3 opties: oplevering in de gewenste extensie/het gewenste format, in een online omgeving of door middel van implementatie in jouw eigen documentbeheersysteem.
Doorzoekbaar archief
Door middel van OCR-technologie vind je nog sneller de juiste bestanden. Op basis van letter-, teken- en nummerherkenning vind je elk document binnen een paar seconden. Archeio vertelt graag meer over de mogelijkheden.
Kies voor veiligheid, efficiëntie en ruimtebesparing. Jouw archief laten digitaliseren? Neem contact op.